Ekonomi

Düşük maliyet ve hız UPTION’ı yüzde 706’lık büyüme getirdi

Uluslararası para transferi uygulaması UPTION, ilk çeyrekte başarılı bir grafik sergiledi. Yılın ilk üç ayında işlem sayısını geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 706 artıran UPTION, kullanıcı sayısında da yüzde 65 büyüme sağladı. Uygulama, kullanıcıların hayatına getirdiği kolaylık ve ödeme tarafında kazandığı yeni özelliklerle bu büyüme rakamlarını çok daha ileriye taşıyacağının sinyallerini veriyor.

Türkiye’nin en büyük yatırım bankası Aktif Bank çatısı altında bulunan ve dünya çapında 176 ülkede 400 bin işlem noktasında hizmet veren Başkan Para Transferi şirketi UPT’nin taşınabilir uygulaması UPTION, her geçen gün daha fazla kişi tarafından kullanılıyor. her gün ve popülerlik kazanıyor. 2023’ün ilk çeyreğinde 291 bin 700 işlem gerçekleştiren uygulama, geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 706 büyüme sağladı. UPTION, söz konusu dönemde işlem hacminde de önemli bir artış kaydetti. Geçen yılın ilk çeyreğinde gerçekleştirilen işlemlerin hacmi 263 milyon TL iken bu miktar 2023’ün ilk çeyreğinde yüzde 474 büyüme kaydederek 1,5 milyar TL’ye ulaştı.

Kullanıcı sayısı %65 arttı

Bu büyümedeki en önemli etken UPTION’ın SWIFT sisteminin dışına çıkarak para transferinde kendi teknolojisini kullanması ve bu sayede kullanıcılarına zaman ve maliyet avantajı sağlamasıdır. Bu avantajlar, uygulamanın her zaman yeni kullanıcılar kazanmasını sağlar. 2023’ün ilk çeyreğinde geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 65 daha fazla kullanıcı UPTION’a üye oldu.

Uygulama üzerinden tüm faturaları ödemek mümkün

Kolay ve uygun maliyetli para transferi imkanının yanı sıra UPTION’ın kullanıcıların hayatını kolaylaştıran özellikleri de uygulamaya olan ilginin artmasında önemli rol oynuyor. UPTION kullanıcıları Türkiye’deki elektrikten internete, doğalgazdan suya tüm faturalarını uygulama üzerinden, hiçbir ek ücret ödemeden, rekabetten ödeyebiliyor. UPTION ile sağlanan büyüme, yeni anlaşmalarla da destekleniyor. Üstelik sadece para transferi alanında değil. UPTION, yeni özellikleriyle ödeme dünyasında yerini almaya başlıyor.

 

UPT Genel Müdürü Hakan Özat, “Müşterilerimize her zaman UPTION kartı ile yaptıkları harcamalardan kazanabilecekleri nakit iade hediyeler veriyoruz. Müşterilerimiz UPTION Card ile dijital platformlarda %100’e varan para iadesi yaparken, Metropol kart üye noktalarında UPTION QR okuma özelliği ile ödeme yaparak para kazanabilecekler. Bu sayede ilk kez UPTION restoran, kafe ve marketlerde QR ile ödeme imkanı sağlıyor.”

Avrupa hesabı dikkat çekiyor

Kısa bir süre önce kullanıma sunulan ve kullanıcılara Avrupa SEPA bölgesinde geçerli bir IBAN tahsis eden “Avrupa hesabı” özelliği, 2023 yılında büyük ilgi gördü. tahsilat yapıldı ve para gönderildi.

Filipinler birinci, Azerbaycan ikinci

Bugün için 176 ülke; Düşük maliyetlerle dünya nüfusunun yüzde 95’ine para göndermeyi sağlayan UPTION, faaliyet gösterdiği her coğrafyada değerli büyüme rakamları yakalıyor. Türkiye’den yurt dışına transferlerde yılın ilk üç ayında en çok işlem yapılan ülke Filipinler oldu. Filipinler’i sırasıyla Azerbaycan, Almanya, Özbekistan, Belçika, Polonya, Rusya, Gürcistan, Hollanda ve Ukrayna takip ediyor.

Sadece belirli bölgelerde öne çıkmayı değil, UPTION’ı tüm dünyaya yaymayı hedefleyen UPT, bu hedef için de adımlar atıyor. UPT Genel Müdürü Hakan Özat, “Türkiye dışındaki bölgelerden lisans alma süreçlerimizi sürdürüyoruz. 2023 yılının ilk aylarında bu konuya ağırlık verdik. Dubai’deki ruhsatlandırma sürecimizde sona geldik ve Berlin’de ofisimizi açtık. Çok yakında Türkiye dışındaki ülkelerden de müşteri kazanmaya başlayacağız” dedi.

 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

habertalas.xyz

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu